صبح یه ایمیل داشتم از اداره مهاجرت که بازش نکردم اصلا. گفتم شاید جواب وبفرمم رو دادن که اپلیکنت آنلاین ورک پرمیت رو ویددرو کرده بودم. موند عصر رسیدم خونه گفتم یه چک کنم و دیدم اااا ایمیل مال پروفایل اکسپرس اینتری بود و بهمون نامینیشن دادن و امتیازم رفت رو 1000! خیلی ذوق کردم اصلا بی دلیل جیغ میزدم با اینکه طبیعی بود و قرار بود همین اتفاق بیافته!

من دسامبر سابمیت کرده بودم و خورده بود به تعطیلات کریسمس با این حال کمتر از دوماه طول کشید نامینیشن بیاد! همه مدارکم آماده داریم جز یکیش که نیاز به سیم کارت من هست! سیم کارتمم اوردم کانادا! وکیلمم رفته جدیدشو بگیرن کلی ادا در آوردن! چه خبرشونههههههه آخه بده بره دیگه 

و از اون مهم تر فیدبکی بود که از دایرکنر شرکت گرفتم! اولین ریپورت رسمی یه پروزه رو برای شرکت با اسم خودم نوشتم صادر شه! بهم گفت باورش نمیشده اینقدر خوب نوشتم با اینکه انگلیسی زبان دومته و معلومه تسلط دارم به کاری که میکنم! خیلی ذوق کردم خیلییییییییییی چرا؟ چون همیشه استادم بهم میگفت رایتینگت ضعیفهههههههههههههه واقعا حال کردم با این فیدبک

آب چشمم که از صبح هی داره سرریز میکنه! صبح دوستم گفت بچه ها رو ببریم پارک. قبل دراومدن خونه رو تمیز کردم و قورمه سبزی بار گداشتم برگشنیم حاضر باشه. رفتیم پارک لب ساحل و تو این هواااا چند نفر آدم مسن با مایو پزیده بودن تو آب اقیانوس و من فکر کردم چقدر خوشیخنم که تو کاپشن گرمم هستم;)