دیشب نصف شبی حدود چهار و نیم بود که از گرما بیدار شدم. تا لباسمو در بیارم کلا خوابم پرید! خواب حساس مضخرف! همسری هم باید شش میرفتن و من قرار بود ببرمش چون یه ماشین دستمون بود! هیچی تا شش موندم بردم رسوندم برگشتم دیگه دیدم نمیشه تو این تایم کم خوابید. بچه ها رو بعد قرنی قرار بود من ببرم. لانچ باکسشون رو ردیف کردیم. رفتم اتاقشون با ناز و شوخی بیدارشون کردم که سرحال باشن. صبونه هوس املت کرده بودم از این مدل بین راهی ها که با رب میپزن! رب رو حسابی سرخ کردم تخم مرع زدم و روش دارچین پاشیدم! فسقلی گفت نون پنیر میخوره ولی وقتی املتو دید نظرش عوض شد و نشست املت. این بود که نشد درست و حسابی بخورم و بچه ها به جاش کیف کردن. امروز ریپورت یه پروژه رو مینوشتم که اولین تجربم بود و کمی کند پیش رفت. چون گرسنه بودم نهارمو زودتر خوردم و بعد از ظهر گرسنم بود و تو افیس یه ظرف آجیل داشتم که همه رو خوردم. کم خوابی دیشب خیلی خیلی اذیتم میکرد. داشتم کار میکردم و مشکلی نبود ولی معلوم بود تمرکز لازمو ندارم. 

نیم ساعتی زودتر دراومدم و رسیدم دیدم همسری تنهاست و پسرا هنوز نیومدن. دوستم بعد مدرسه برده بود خونشون. انقدر خسته بودم که گفتم خودش بره دنبال پسرا که دوستم زنگ زد بیایین اینجا شام بزنیم بعد برین. خیلی خسته بودم و گرسنه ولی بخاطر اینکه تنهاست اینجاست و چندباری گفته بود بریم خونشون و قسمت نشده بود دیگه رفتیم! چه غذای خوشمزه ای!!!!! چیگن استراگانف درست کرده بود ولی با دستور خودش. در حد ترکیدن خوردم!!!

بعد شام و چایی سریع برگشتیم یه قسمت سریال دیدم. یه کم با استادم با ایمیل حرف زدیم. دو سه تا ویس برا دوستم فرستادم که به دوستش بفرسته و یادم افتاد باید زودتر بخوابم!

تا لباس عوض کردم صورتمو شستم و مسواک دیگه حال هیچ کرمی رو نداشتم! پریدم تو تخت و حس میکنم همین الان چقدر خوشبختم که دراز کشیدم تو تخت گرم و نرمم!

همسری هم از عصر گیر داده آش بپزه و همچنان درگیره اونه😁

فردا اگه بتونم بخش دوم ریپورتو تموم کنم بدم همکارم ریو کنه خوب میشه. میخوام رو اون یکی پروژه تمرکز کنم که برام جذاب تره