ثبت لحظاتی از عمرم

مخدوش کردن شخصیت

وقتی آدم عصبانی هست بدترین تصمیم ها رو میگیره. جایی خوندم که نوشته بود وقتی آدم عصبانی هست مغز، طرف مقابلش رو دشمن فرض می کنه و دوست داره بهش آسیب برسونه!!! راههای مختلفی هست برای مدیریت خشم و یا هر چی بشه اسمشو گذاشت تا اون لحظه اوج آدم از خودش واکنش نشون نده. عصبانیت ممکنه تو هر جایی و به هر دلیلی رخ بده. حالا فک کنید طرف دکتر باشه و نماینده دانشگاه برای شرکت در جلسه و بیاد ببینه روز جلسه عوض شده و بهش اطلاع ندادن!!! و تنها به یک دلیل شماره و حتی اسمی از کسی که قرار بود در جلسه شرکت کنه وجود نداشته و طبق سابقه سالیان گذاشته حتی یکبار هم نماینده این ارگان در جلسات هفتگی موضوع شرکت نکنند!!!!

خب چیکار کنه؟؟؟؟ من که مسول جلسه بودم اون روز تو اتاقم نبودم. آقای دکتر تشریف میبرن روابط عمومی !!!!!!!! کلی حرف و حرف و حرف و روابط عمومی سعی در آروم کردنش دارن ولی گوش نمیدن. بهشون میگن خب شمارتونو بزارید بگم باهاتون تماس بگیرن و بگن جلسه کی برگزار خواهد شد. شماره هم نمیدن و میگن خودم تماس میگیرم و اگه عوض هم بشه باید طی نامه رسمی بهم اعلام کنند!!!!!! و اتفاقی تو دبیرخونه نامشو میبینم که به طرز فجیعی خطاب به مدیریت نگارش شده که در شان من نیست که جلسه عوض بشه و بهم خبر ندن و این صحبتا و زیرش امضا و نوشته دکتر فلانی و شونصد تا پست هم زیرش. اسمش برام آشنا میاد. یه بار تو یه جلسه ای دیدم که ازش نظر خواستن و چقدر خوب صحبت کرد و تصویر خوبی ازش داشتممم. ولی عصبانیت و رفتار در عصبانیت کل سابقشو برد زیر سوال!!!

متن نامه و طویل بودن و انتخاب کلمات مانند نامه یک کارشناس آماتور تازه استخدام شده و بدون سابقه و تجربه و نشون از کلی خاله زنکبازی های ذهنی بود.

شخصیتش تو ذهنم درست نخواهد شد چون قراره سالهای بعد تو همین جلسات با هم همکاری داشته باشیم

۹۵/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی