ثبت لحظاتی از عمرم

قهوه با اعمال شاقه

کلا خوردن نوشیدنی های گرم رو دوست دارم و کافی ها رو به چایی ترجیح میدم. هات چاکلت قهوه کاپوچیو همشونم غلیظ و تلخ کیفورم می کنه. دوست دارم اینا رو شیک بخورم. تو فنجون خوشگل میریزم با پیش دستی و قاشق ستش!!! کار بچه ها رو تموم کردم  مشغول هم هستن و به من احتیاج ندارن. تو هوای عصر بهاری جلوی تی وی همراه با برنامه ای که پیدا کردم یه قهوه تلخ مشتی میریزم و موقع هم زدنش چشم وروجکا برق میزنه هااا و می پرن سمت من!! منم هی جامو عوض می کنم که بتونم قهوه ام رو به روش دلخواهم بخورمممممم و بالاخره بعد از شونصد بار جا عوض کردن قهوه تموم میشه و قاشق میرسه به فسقلی و فنجون میرسه به شازده

ای جیگرتون رو بخورمممم من

۹۵/۰۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی